ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 4 w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wykaz osób sprawujących funkcje i ich kompetencje.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-02-09 09:14:05 przez Małgorzata Łuczak

Akapit nr - brak tytułu

mgr Małgorzata Łuczak - dyrektor
mgr Jolanta Czajkowska - zastępca dyrektora, tel. 068 326 05 91
mgr Romualda Brzezicka - główna księgowa
 
Kompetencje - dyrektora placówki
  • Tworzenie planu finansowego Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych  w granicach kwot uzyskanych z budżetu Miasta w Zielonej Górze
  • Działania jednoosobowo w zakresie zaciągania zobowiązań do kwot określonych w rocznych planach finansowych Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych  po uzyskaniu kontrasygnaty głównego księgowego lub upoważnionej przez niego osoby.
  • powoływania i odwoływania głównego księgowego Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych   w porozumieniu ze Skarbnikiem Miasta.
  • Występowania przed sądami polskimi i organami ścigania i egzekucyjnymi w zakresie działania Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych  
  • Ustanawiania pełnomocników.
  • Zawierania ugód, umarzania  należności Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych  na zasadach ustalanych przez Radę Miasta w Zielonej Górze.
  • Nabywanie środków trwałych ( ruchomości) zgodnie z ustawa o zamówieniach publicznych oraz zbywania w trybie określonym przepisami dotyczącymi zasad sprzedaży środków trwałych prze przedsiębiorstwa państwowe.
 
Kompetencje wicedyrektora
  • przejmuje obowiązki dyrektora w przypadku jego nieobecności,
  • nadzorowanie i kierowanie pracą pracowników działów do spraw wychowania i diagnostyczno - terapeutycznego,
  • organizowanie wychowankom całodobowej opieki wychowawczej,
  • współorganizowanie dla wychowanków zakwaterowania, wyżywienia, opieki zdrowotnej, wyposażenie w odzież, środki higieniczne,
  • koordynacja współpracy ze środowiskiem i sponsorami,
  • współ organizacja czasu wolnego wychowanków i wypoczynku feryjnego.
 
Kompetencje głównej księgowej
  • Prowadzenie księgowości Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych  
    • kont syntetycznych,
    • kont analitycznych - karty wydatków,
    • kont rozrachunkowych,
  • Rozliczeń funduszy:
    • środków dochodów własnych pozabudżetowych,
    • świadczeń socjalnych w zakresie dotyczącym placówek,
  • Sporządzanie projektów planów budżetowych.
  • Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej.
  • Dekretacja dokumentów księgowych, zatwierdzanie do wypłaty, kontrola formalno - rachunkowa.
« powrót do poprzedniej strony