Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wykaz osób sprawujących funkcje i ich kompetencje.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-02-09 09:14:05 przez Małgorzata Łuczak
Akapit nr - brak tytułu
mgr Małgorzata Łuczak - dyrektor
mgr Jolanta Czajkowska - zastępca dyrektora, tel. 068 326 05 91
mgr Romualda Brzezicka - główna księgowa
Kompetencje - dyrektora placówki
- Tworzenie planu finansowego Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w granicach kwot uzyskanych z budżetu Miasta w Zielonej Górze
- Działania jednoosobowo w zakresie zaciągania zobowiązań do kwot określonych w rocznych planach finansowych Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych po uzyskaniu kontrasygnaty głównego księgowego lub upoważnionej przez niego osoby.
- powoływania i odwoływania głównego księgowego Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w porozumieniu ze Skarbnikiem Miasta.
- Występowania przed sądami polskimi i organami ścigania i egzekucyjnymi w zakresie działania Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych
- Ustanawiania pełnomocników.
- Zawierania ugód, umarzania należności Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych na zasadach ustalanych przez Radę Miasta w Zielonej Górze.
- Nabywanie środków trwałych ( ruchomości) zgodnie z ustawa o zamówieniach publicznych oraz zbywania w trybie określonym przepisami dotyczącymi zasad sprzedaży środków trwałych prze przedsiębiorstwa państwowe.
Kompetencje wicedyrektora
- przejmuje obowiązki dyrektora w przypadku jego nieobecności,
- nadzorowanie i kierowanie pracą pracowników działów do spraw wychowania i diagnostyczno - terapeutycznego,
- organizowanie wychowankom całodobowej opieki wychowawczej,
- współorganizowanie dla wychowanków zakwaterowania, wyżywienia, opieki zdrowotnej, wyposażenie w odzież, środki higieniczne,
- koordynacja współpracy ze środowiskiem i sponsorami,
- współ organizacja czasu wolnego wychowanków i wypoczynku feryjnego.
Kompetencje głównej księgowej
- Prowadzenie księgowości Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych
- kont syntetycznych,
- kont analitycznych - karty wydatków,
- kont rozrachunkowych,
- Rozliczeń funduszy:
- środków dochodów własnych pozabudżetowych,
- świadczeń socjalnych w zakresie dotyczącym placówek,
- Sporządzanie projektów planów budżetowych.
- Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej.
- Dekretacja dokumentów księgowych, zatwierdzanie do wypłaty, kontrola formalno - rachunkowa.