Kluczowe osoby
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-12-31 12:02:54 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
mgr Zbigniew Jokiel - dyrektor
mgr Ewa Łukowska - zastępca dyrektora, tel. 068 326 05 91
mgr Romualda Brzezicka - główna księgowa
Kompetencje - dyrektora placówki
- Tworzenie planu finansowego Pogotowia Opiekuńczego w granicach kwot uzyskanych z budżetu Miasta w uzgodnieniu z Dyrektorem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zielonej Górze.
- Działania jednoosobowo w zakresie zaciągania zobowiązań do kwot określonych w rocznym planie finansowym Pogotowia Opiekuńczego po uzyskaniu kontrasygnaty głównego księgowego lub upoważnionej przez niego osoby.
- powoływania i odwoływania głównego księgowego Pogotowia Opiekuńczego w porozumieniu ze Skarbnikiem Miasta.
- Występowania przed sądami polskimi i organami ścigania i egzekucyjnymi w zakresie działania Pogotowia Opiekuńczego
- Ustanawiania pełnomocników.
- Zawierania ugód, umarzania i rozkładania na raty należności Pogotowia Opiekuńczego na zasadach ustalanych przez Radę Miasta w Zielonej Górze.
- Zawierania w imieniu Miasta Zielona Góra umów najmu i dzierżawy mienia Pogotowia Opiekuńczego na czas nie określony lub na czas określony do lat 3 pod warunkiem, że w pierwszej kolejności zostaną zabezpieczone pomieszczenia na zajęcia dodatkowe Pogotowia.
- Nabywanie środków trwałych ( ruchomości) zgodnie z ustawa o zamówieniach publicznych oraz zbywania w trybie określonym przepisami dotyczącymi zasad sprzedaży środków trwałych prze przedsiębiorstwa państwowe.
Kompetencje wicedyrektora
- przejmuje obowiązki dyrektora w przypadku jego nieobecności,
- nadzorowanie i kierowanie pracą pracowników działów do spraw wychowania i diagnostyczno - terapeutycznego,
- organizowanie wychowankom całodobowej opieki wychowawczej,
- współorganizowanie dla wychowanków zakwaterowania, wyżywienia, opieki zdrowotnej, wyposażenie w odzież, środki higieniczne,
- koordynacja współpracy ze środowiskiem i sponsorami,
- współ organizacja czasu wolnego wychowanków i wypoczynku feryjnego.
Kompetencje głównej księgowej
- Prowadzenie księgowości placówek (Pogotowia Opiekuńczego, Ośrodka Adopcyjno-Opiekuńczego)
- kont syntetycznych,
- kont analitycznych - karty wydatków,
- kont rozrachunkowych,
- Rozliczeń funduszy:
- środków dochodów własnych pozabudżetowych,
- świadczeń socjalnych w zakresie dotyczącym dwóch placówek,
- Sporządzanie projektów planów budżetowych.
- Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej.
- Dekretacja dokumentów księgowych, zatwierdzanie do wypłaty, kontrola formalno - rachunkowa.