ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 4 w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 01012018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 01012018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista d/s kadr i płac w wymiarze całego etatu

Miejsce pracy: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 4 w Zielonej Górze

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 4 w Zielonej Górze

Data udostępnienia: 2018-01-09

Ogłoszono dnia: 2018-01-09 przez Marzena Pawlinow

Termin składania dokumentów: 2018-01-19 14:30:00

Nr ogłoszenia: 01012018

Zlecający: Dyrektor

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • jest obywatelem polskim lub obywatelem Unii Europejskiej oraz obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie:
    • wyższe – 4 - letni staż pracy,
    • średnie – 5 – letni staż pracy,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno – skarbowe,
  • obsługa komputera ( znajomość programów Microsoft, Excel, Word) 
b. Wymagania dodatkowe:
  • rzetelność, terminowość i sumienność,
  • samodzielność,
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku specjalista ds. kadr:
  • realizacja polityki kadrowej i socjalnej,
  • przygotowywanie ofert zatrudnienia,
  • pozyskiwanie pracowników do pracy w placówkach,
  • prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, zwalnianiem, awansowaniem pracowników,
  • prowadzenie akt osobowych,
  • prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich,
  • prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych,
  • kompletowanie i i przygotowywanie dokumentów do wypłaty nagrody jubileuszowej,
  • sporządzanie sprawozdań o stanie zatrudnienia,
  • sporządzanie sprawozdań do PFRON,
  • prowadzenie spraw z ZFŚS,
  • opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku specjalisty ds. płac:
  • obliczanie wynagrodzenia i innych świadczeń za pracę,
  • sporządzanie w ustalonym  terminie  listy  płac  z  wynagrodzeń  za   pracę  i   innych świadczeń  wynikających z  pracy  przysługujących  pracownikowi albo uprawnionemu do tego świadczenia członkowi rodziny pracownika,
  • księgowanie   listy   oraz   uzgadnianie   konta   kosztów   płacowych  i   ubezpieczeń społecznych z wyciągami bankowymi,
  • dokonywanie  przewidzianych przez prawo lub na prośbę bądź  za zgodą  pracownika        potrąceń  wynagrodzenia,
  • obliczanie, pobieranie i odprowadzanie  podatków oraz  terminowe ich  wpłacanie  na       właściwy rachunek urzędu skarbowego,
  • sporządzanie i terminowe przesyłanie urzędom skarbowym deklaracje (PIT - y) i inne       informacje,
  • dokonywanie rocznego obliczenia podatku od osób fizycznych np. karty wynagrodzeń      pracowników, listy płac itp.,
  • kompletowanie i sporządzanie pełnej dokumentacji ubezpieczeniowej :
    • dokonywanie  zgłoszeń do ubezpieczeń  społecznych  zatrudnionych  pracowników
    • obliczanie, opłacanie i rozliczanie  w ustalonych ustawowo  terminach,  składki  na poszczególne    rodzaje   ubezpieczeń  społecznych oraz terminowo wpłacanie   na właściwy rachunek bankowy ZUS.
    • ustalanie prawa do świadczeń  pieniężnych z  ubezpieczenia  społecznego  w  razie  choroby   i   macierzyństwa (  zasiłek   chorobowy ,  macierzyński,   porodowy,   wyrównawczy,   opiekuńczy,   świadczenie   rehabilitacyjne) i  wypłacanie je    w  przypadku  gdy  zgłoszonych  do  ubezpieczenia  jest  ponad  20  pracowników, w  pozostałych przypadkach sporządzanie dokumentacji do ZUS,
    • sporządzanie na odpowiednim druku (Rp-7) zarobków pracowników ubiegających  się  o świadczenia emerytalno - rentowe,
    • informowanie organu  rentowego do końca lutego każdego  roku  kalendarzowego o  wysokości osiągniętego  przychodu  w   ubiegłym  roku  kalendarzowym  przez  emeryta lub rencistę, 
    • obliczanie, potrącanie i odprowadzanie składek na  ubezpieczenie  społeczne,  zdrowotne oraz terminowo wpłacanie  na  właściwy  rachunek bankowy ZUS,
    • sporządzanie i terminowe przesyłanie do ZUS deklaracji, 
  • wykonywanie innych zadań i obowiązków wynikających z ustawy o rachunkowości budżetowej  oraz przepisów regulujących prawa i obowiązki księgowego.

V. Wymagane dokumenty:

  • CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.),
  • list motywacyjny,
  • kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • oświadczenie,  że   przeciwko  kandydatowi   nie  toczy  się   postępowanie  o   przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
  • oświadczenie,   że   kandydat   nie   był   skazany   prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-01-19 14:30:00
b. Sposób:
sposób  składania  dokumentów  aplikacyjnych:  w  zamkniętej   kopercie,  osobiście   lub listem poleconym, prosimy o dopisanie na kopercie słów: "Nabór na  stanowisko specjalisty  ds. kadr i płac".
c. Miejsce:
miejsce:  Placówka   Opiekuńczo - Wychowawcza  Nr 4   65- 762 Zielona   Góra   ul.  al.  Wojska  Polskiego 116b

VII. Informacje dodatkowe:

  • kontakt z sekretariatem placówki: tel.  68 236-05-91, adres e-mail,
  • aplikacje, które   wpłyną  do  Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej Nr 4  po  wskazanym   terminie nie będą rozpatrywane,
  • kandydaci spełniający wymogi  formalne  zostaną  telefonicznie poinformowani  o  terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
  • informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona w  Biuletynie Informacji  Publicznej oraz  na  tablicy ogłoszeń Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej Nr 4 w Zielonej Górze.
  • osoba  wybrana  do  zatrudnienia będzie   zobowiązana  do niezwłocznego   przedstawienia  zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na wykonywanym stanowisku.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 4
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marzena Pawlinow
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-01-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Pawlinow
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-01-09 11:34:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-01-09 11:34:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-01-23 14:08:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2403 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony