Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-12-31 12:02:54 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
mgr Marzena Pawlinow - dyrektor
mgr Jadwiga Szczepańska - zastępca dyrektora, tel. 068 326 05 91
mgr Romualda Brzezicka - główna księgowa
Kompetencje - dyrektora placówki
-
Tworzenie planu finansowego Pogotowia Opiekuńczego w granicach kwot uzyskanych z budżetu Miasta w uzgodnieniu z Dyrektorem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zielonej Górze.
-
Działania jednoosobowo w zakresie zaciągania zobowiązań do kwot określonych w rocznym planie finansowym Pogotowia Opiekuńczego po uzyskaniu kontrasygnaty głównego księgowego lub upoważnionej przez niego osoby.
-
powoływania i odwoływania głównego księgowego Pogotowia Opiekuńczego w porozumieniu ze Skarbnikiem Miasta.
-
Występowania przed sądami polskimi i organami ścigania i egzekucyjnymi w zakresie działania Pogotowia Opiekuńczego
-
Ustanawiania pełnomocników.
-
Zawierania ugód, umarzania i rozkładania na raty należności Pogotowia Opiekuńczego na zasadach ustalanych przez Radę Miasta w Zielonej Górze.
-
Zawierania w imieniu Miasta Zielona Góra umów najmu i dzierżawy mienia Pogotowia Opiekuńczego na czas nie określony lub na czas określony do lat 3 pod warunkiem, że w pierwszej kolejności zostaną zabezpieczone pomieszczenia na zajęcia dodatkowe Pogotowia.
-
Nabywanie środków trwałych ( ruchomości) zgodnie z ustawa o zamówieniach publicznych oraz zbywania w trybie określonym przepisami dotyczącymi zasad sprzedaży środków trwałych prze przedsiębiorstwa państwowe.
Kompetencje wicedyrektora
-
przejmuje obowiązki dyrektora w przypadku jego nieobecności,
-
nadzorowanie i kierowanie pracą pracowników działów do spraw wychowania i diagnostyczno - terapeutycznego,
-
organizowanie wychowankom całodobowej opieki wychowawczej,
-
współorganizowanie dla wychowanków zakwaterowania, wyżywienia, opieki zdrowotnej, wyposażenie w odzież, środki higieniczne,
-
koordynacja współpracy ze środowiskiem i sponsorami,
-
współ organizacja czasu wolnego wychowanków i wypoczynku feryjnego.
Kompetencje głównej księgowej
-
Prowadzenie księgowości placówek (Pogotowia Opiekuńczego, Ośrodka Adopcyjno-Opiekuńczego)
-
kont syntetycznych,
-
kont analitycznych - karty wydatków,
-
kont rozrachunkowych,
-
-
Rozliczeń funduszy:
-
środków dochodów własnych pozabudżetowych,
-
świadczeń socjalnych w zakresie dotyczącym dwóch placówek,
-
-
Sporządzanie projektów planów budżetowych.
-
Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej.
-
Dekretacja dokumentów księgowych, zatwierdzanie do wypłaty, kontrola formalno - rachunkowa.