Kluczowe osoby
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Wykaz osób sprawujących funkcje i ich kompetencje.
Akapit nr 1 - brak tytułu
mgr Małgorzata Łuczak - dyrektor
mgr Jolanta Czajkowska - zastępca dyrektora, tel. 068 326 05 91
mgr Romualda Brzezicka - główna księgowa
Kompetencje - dyrektora placówki
- Tworzenie planu finansowego Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w granicach kwot uzyskanych z budżetu Miasta w Zielonej Górze
- Działania jednoosobowo w zakresie zaciągania zobowiązań do kwot określonych w rocznych planach finansowych Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych po uzyskaniu kontrasygnaty głównego księgowego lub upoważnionej przez niego osoby.
- powoływania i odwoływania głównego księgowego Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w porozumieniu ze Skarbnikiem Miasta.
- Występowania przed sądami polskimi i organami ścigania i egzekucyjnymi w zakresie działania Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych
- Ustanawiania pełnomocników.
- Zawierania ugód, umarzania należności Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych na zasadach ustalanych przez Radę Miasta w Zielonej Górze.
- Nabywanie środków trwałych ( ruchomości) zgodnie z ustawa o zamówieniach publicznych oraz zbywania w trybie określonym przepisami dotyczącymi zasad sprzedaży środków trwałych prze przedsiębiorstwa państwowe.
Kompetencje wicedyrektora
- przejmuje obowiązki dyrektora w przypadku jego nieobecności,
- nadzorowanie i kierowanie pracą pracowników działów do spraw wychowania i diagnostyczno - terapeutycznego,
- organizowanie wychowankom całodobowej opieki wychowawczej,
- współorganizowanie dla wychowanków zakwaterowania, wyżywienia, opieki zdrowotnej, wyposażenie w odzież, środki higieniczne,
- koordynacja współpracy ze środowiskiem i sponsorami,
- współ organizacja czasu wolnego wychowanków i wypoczynku feryjnego.
Kompetencje głównej księgowej
- Prowadzenie księgowości Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych
- kont syntetycznych,
- kont analitycznych - karty wydatków,
- kont rozrachunkowych,
- Rozliczeń funduszy:
- środków dochodów własnych pozabudżetowych,
- świadczeń socjalnych w zakresie dotyczącym placówek,
- Sporządzanie projektów planów budżetowych.
- Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej.
- Dekretacja dokumentów księgowych, zatwierdzanie do wypłaty, kontrola formalno - rachunkowa.
Pobierz dane XML Wykaz osób sprawujących funkcje i ich kompetencje. Drukuj informację Wykaz osób sprawujących funkcje i ich kompetencje.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 4 |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Łuczak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-09 09:14:01 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Małgorzata Łuczak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-09 09:14:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Małgorzata Łuczak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-09 09:14:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 739 raz(y) |