ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 4 w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Kluczowe osoby

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wykaz osób sprawujących funkcje i ich kompetencje

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-12-31 12:02:54 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

mgr Małgorzata Łuczak - dyrektor
mgr Jadwiga Szczepańska - zastępca dyrektora, tel. 068 326 05 91
mgr Romualda Brzezicka - główna księgowa
Kompetencje - dyrektora placówki
  • Tworzenie planu finansowego Pogotowia Opiekuńczego w granicach kwot uzyskanych z budżetu Miasta w uzgodnieniu z Dyrektorem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zielonej Górze.
  • Działania jednoosobowo w zakresie zaciągania zobowiązań do kwot określonych w rocznym planie finansowym Pogotowia Opiekuńczego po uzyskaniu kontrasygnaty głównego księgowego lub upoważnionej przez niego osoby.
  • powoływania i odwoływania głównego księgowego Pogotowia Opiekuńczego w porozumieniu ze Skarbnikiem Miasta.
  • Występowania przed sądami polskimi i organami ścigania i egzekucyjnymi w zakresie działania Pogotowia Opiekuńczego
  • Ustanawiania pełnomocników.
  • Zawierania ugód, umarzania i rozkładania na raty należności Pogotowia Opiekuńczego na zasadach ustalanych przez Radę Miasta w Zielonej Górze.
  • Zawierania w imieniu Miasta Zielona Góra umów najmu i dzierżawy mienia Pogotowia Opiekuńczego na czas nie określony lub na czas określony do lat 3 pod warunkiem, że w pierwszej kolejności zostaną zabezpieczone pomieszczenia na zajęcia dodatkowe Pogotowia.
  • Nabywanie środków trwałych ( ruchomości) zgodnie z ustawa o zamówieniach publicznych oraz zbywania w trybie określonym przepisami dotyczącymi zasad sprzedaży środków trwałych prze przedsiębiorstwa państwowe.
Kompetencje wicedyrektora
  • przejmuje obowiązki dyrektora w przypadku jego nieobecności,
  • nadzorowanie i kierowanie pracą pracowników działów do spraw wychowania i diagnostyczno - terapeutycznego,
  • organizowanie wychowankom całodobowej opieki wychowawczej,
  • współorganizowanie dla wychowanków zakwaterowania, wyżywienia, opieki zdrowotnej, wyposażenie w odzież, środki higieniczne,
  • koordynacja współpracy ze środowiskiem i sponsorami,
  • współ organizacja czasu wolnego wychowanków i wypoczynku feryjnego.
Kompetencje głównej księgowej
  • Prowadzenie księgowości placówek (Pogotowia Opiekuńczego, Ośrodka Adopcyjno-Opiekuńczego)
    • kont syntetycznych,
    • kont analitycznych - karty wydatków,
    • kont rozrachunkowych,
  • Rozliczeń funduszy:
    • środków dochodów własnych pozabudżetowych,
    • świadczeń socjalnych w zakresie dotyczącym dwóch placówek,
  • Sporządzanie projektów planów budżetowych.
  • Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej.
  • Dekretacja dokumentów księgowych, zatwierdzanie do wypłaty, kontrola formalno - rachunkowa.
« powrót do poprzedniej strony